søndag 2. oktober 2011

Rosa sløyfe





Hei !


Oktober er rosa måned og rosa sløyfe aksjonen 2011 er igang.


Inspirert av dette har jeg laget noen Pink Velvet cupcakes i dag. 
Og pyntet de med rosa sløyfer av fondant.





Oppskrift på cupcakesene finner du her


For å få de rosa halverte jeg kakaomengden og brukte rosa pastafarge istedet for rød 















Tror jammen jeg skal være med på Rosa sløyfe konkurransen hos Passion4baking
der kan man vinne en rosa Kitchen Aid !!!!!


Det er lov å drømme :-))


Ønsker deg en fin rosa uke :-)


Klem fra 




Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. WOW! Kjempefine :) Viktig å støtte opp om en sådan sak! Kanskje jeg skal hive meg med også :)
    Kos deg med cup cakes!!

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...