torsdag 13. oktober 2011

"Lagekakepyntdag" med jentene

Hei !

I dag har jeg hatt gode venner på besøk på "lagekakepyntdag" :-)

Jeg hadde store planer om å ta mange bilder, så jeg kunne blogge om det vi har gjort i dag. 
Men glemte hele fotograferingen :-)

Sånn kan det gå når man koser seg nesten glugg ihjel :-)

Men Anette med bloggen Hjemme hos meg , husket å ta noen bilder, så jeg låner dette morsomme bildet av noen fine karer.


Alle laget hver sin bamse av sukkerpasta :-)

Er de ikke gossine ?

I tillegg laget vi masse blomster,sommerfugler, roser, noen ugler og litt forskjellig annen kakepynt

Takk for en kjempekoselig og morsom dag !




Nå er det på tide å ta kvelden....
God natt og sov godt



Klem fra

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja takk for en kjempefin dag i går!!!
    Var sååå gøy, og så flinke vi var ;)
    For å ikke snakke om den deilige maten...mmm...lyst på NÅ!!!

    Ha en fin fredag, så sees vi i morgen!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Det hørtes ut som en kjempeflott dag! Riktig så flinke har dere vært, pynten ble nydelig!

    Ha en flott helg!

    Hilsner fra Hønemor

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...