torsdag 2. september 2010

Drømmekjøkken

Jeg tenker veldig mye på kjøkken om dagen. Vi driver nemlig og bygger oss hus. Og nå er det tid for å bestille kjøkken :-) Vi skal ha kjøkken fra IKEA og det er leeenge siden jeg bestemte meg for Lidingø (mannen har fått beskjed om å være enig !) Problemet er at jeg er så veldig vinglepetter, jeg klarer rett og slett ikke å få bestemt meg. Skal vi ha grueløsning eller ikke, benkeplate i eik eller valnøtt, vitrineskap eller vanlig skap, håndtak eller knotter..............osv.  Ja ja jeg får være vinglepetter noen dager til så får vi se hva utfallet blir :-)
Drømmekjøkkenet mitt er ikke fra IKEA men fra Tibrokök, så skulle jeg plutselig vinne i lotto på lørdag så blir det kjøkken derfra.  Her er noen bilder fra http://www.tibrokok.net/





Ha en fin dag !
Klem Linda

2 kommentarer:

  1. Hei!!
    Veldig lurt å være litt vinglepetter... dette kjøkkenet skal du jo tross alt ha i maaange år! Jeg angret på mitt kjøkken i det det ble satt inn omtrent :( Blir helt sikkert bra det du bestemmer deg for tenker jeg !

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg Linda! Så moro og se deg her!!!! Gleder meg til å følge deg ;o) Bildene er nydelig, men ikea sitt er jammen flottt det og! Lykke til med valgene ;o) Klemmer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...