tirsdag 5. juli 2011

Søstrene Grene

Nå endelig har det kommet en Søstrene Grene butikk i nærheten av her jeg bor.






Artig butikk som jeg koser meg med å gå å titte i :-)



Sånn ble resultatet sist jeg bare skulle innom å titte litt...........





Jeg kjøpte disse søte cupcake boksene, veit ikke hva jeg skal bruke de til enda, 
men jeg greide ikke å la vær :-)






Akkurat som om jeg klarer å gå forbi prikkete servietter uten å kjøpe......... tror ikke det :-)


En retro melkeflaske er vel heller ikke å forakte :-)






Kakelys, kakestrø og bokser til kakepynt DET trenger man da alltid......






Og kanskje verdens søteste lunsjboks kjøpte jeg til mannen min....... som ikke vil bruke den fordi han er redd for å bli mobba av gutta på jobben.

Men jeg er ihvertfall kjempefornøyd og bare gleder meg til neste besøk i butikken !

Ha en fin dag !

Klem fra 







3 kommentarer:

  1. OMG! OMG! OMG!!!!! Ønsker meg sånne muffins :) Bare si i fra når du skal dit igjen ;)

    Mye annet fint også da (les: ALT)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. å så søte ting! hvet du om det er en slik butikk i nærhet av Tønsberg?
    ha en fin dag! klem :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Fine ting. En butikk jeg fikk lyst til å besøke.
    Ha en fin kveld.

    Fra Lena.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...