onsdag 12. januar 2011

Home sweet home.

I oktober i fjor flyttet mannen min og jeg  inn i vårt nye hus. Vi er kjempefornøyde med huset og trives veldig godt. Faktisk trives jeg så godt at jeg nesten bare vil være hjemme:-) Tenkte derfor å vise dere litt interiør-småtteri. Jeg har som dere kan se ingen spesiell stil, jeg liker litt av hvert. Tenker at det er ikke så nøye, bare jeg trives med det selv.
Hylla mi på kjøkkenet. Den har jeg fått av kusina mi M. Den var svart beiset når jeg fikk den, og etter SJU strøk med hvitmaling, og nye knotter fra IKEA ser den altså sånn ut.


Gangen mellom vindfanget og kjøkkenet. Skapene er fra IKEA og er de samme som vi har i kjøkkeninnredningen.

Hylle i stua. Gammel trehvit hylle som fikk ett strøk med beis.  Gamle og nye bilder. De gamle er  fra oldemor. Er vel ikke alle som har bilde av pappa'n sin naken i stua :-)
Tilslutt noen bilder fra badet



 Vi har vaskemaskinen på badet og da er det litt koselig å ha fine bokser til vaskepulveret. Disse er kjøpt på Bohus. Flaskene som jeg har skyllemiddel i er kjøpt på IKEA

Nå er det TV tid her i stua. Ha en fin kveld.
Hilsen Linda.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Hehe... jeg har vel kanskje ikke nakenbilde av pappa noen steder ;)
    Kjempefiiint innlegg!
    Missunnelig på vaslepulverboxene og flaskene...
    Ha en finfin dag :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Du har jo masse søtt og flott da ♥
    Og litt sånn som meg, litt av hvert, så lenge jeg trives med det :)
    Må være deilig å ha funne drømmehuset ♥
    Vi er på husjakt, og gleder oss til vi finner drømmehuset vårt, men det er ikke lett nå til dags.. Men det dukker nok opp snart, og forhåpentligvis før minsten i magen kommer til verden i Mai ♥

    Ha en nydelig deg :)
    Klem Tina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...