tirsdag 30. august 2011

Prøving og feiling

Hei !

Det er ikke alltid ting fungerer like bra i praksis som i teorien. Det er ofte jeg legger planer for kakedekorering og baking som skal bli sååå bra , men ikke fungerer i det hele tatt når det skal prøves ut i praksis.

Et eksempel på dette, er en kake jeg prøvde å bake i helga. Jeg så for meg at en krydder eplekake med karamellkrem skulle bli kjempegodt :-)))



Joda eplekaka ble ganske god, men jeg hadde jo på altfor mye krem, halvparten hadde holdt i massevis......


men men....... da er jeg ihvertfall en erfaring rikere :-)


Skal prøve å bake den igjen, med noen justeringer.....
Så gjenstår det å se om den blir mer bloggbar da ;o)

Ha en fin kveld !

Klem fra 



1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg synes denne ser riktig så bloggbar ut jeg ;)
    Høres god ut gjør den også...

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...