mandag 16. januar 2012

"Hunk" kake

Hei !

Er ikke så ofte jeg lager kake med snasne mannfolk på....
men det gjorde jeg i går :o)

Ei på jobben til søster'n min ønsket seg kake med Captain America på, 
og det laget vi i går kveld.

Chris Evans er jo ganske så snasen, 
så da ble det "hunk" kake :o)









Håper bursdagsbarnet blir fornøyd :o)

Anbefaler deg å melde deg på give awayen til  Hjemme hos meg , 
da er du med i trekning om kjempefine premier !!!!
Her kan du melde deg på.

Ha en trivelig ny uke !


Klem fra

2 kommentarer:

  1. Ja det får`n si... Litt annerledes denne her ;)
    Er det kake jeg fikk lyst på???

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Fin kake og fin blogg:)
    Kordan får du bilde over på kaka?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...