søndag 6. mars 2011

Fastelaven

Hallo !

I dag har vi feiret fastelaven her i huset, eller " bollesyndan" som det heter her vi bor.
Har hatt en skikkelig avslappende søndag, kosa oss med boller og ikke minst VM....






Begynte dagen med å sette bolledeig, og så stekte jeg sukkerbrød. Har nemlig en fetter som fyller 12 år idag. Og han har bestillt marsipankake med M*a*s*h 4077 tema !!?? Jeg fikk klare instrukser om hvordan kaka skulle se ut, og bra var det for jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle ta fatt på oppgaven :-)
Her er i hvertfall resultatet, ikke akkurat den kaka jeg er mest stolt av, men jubilanten var fornøyd, og det er det viktigste !




Nå kommer min kjære søster snart på besøk. Vi skal se på film og spise tapas :-)
 Ha en fin kveld !
Klem fra
Linda


P.S Velkommen til nye følgere :-) Blir så glad når dere vil følge bloggen min.

4 kommentarer:

  1. Hej,Linda...
    Your cakes look so Yoummy and You 'serve' them in such tasy way,that if I lived closer to You,I suppose I would be fat,like an elephant,because I would like to try each one You bake:-)
    The birthdaycake looks so original and I bet it tastes so good:-)
    Hugs-Halinka-

    SvarSlett
  2. Heei!
    Kaka var fiin den da :) Og bollene ser herlige ut!

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Bollene så nydelige ut:)

    Ha en flott dag:)
    W

    SvarSlett
  4. Så deilige boller og kaken ble kjempestilig! :-D

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    NB! Give-way hos meg, heng deg på! :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...